poniedziałek, 7 kwietnia 2014

samotność to... - zapowiedź


Podczas urodzinowego wydania audycji myślami wróciłem do swojego pierwszego, poważnego wejścia na antenę Radia Aktywnego. Z końcem stycznia 2010 roku, zanim jeszcze na dobre ukształtowała się idea Świata Pomiędzy, zadebiutowałem w Głosie Nowego Pokolenia, czyli cyklu próbnych audycji. Zaproponowałem zestaw niezwykłych kompozycji krążących wobec motywu samotności, a sam występ zatytułowałem samotność to taka straszna trwoga. Paczki z nagrodami jutro wyruszają w drogę, a skoro emocje urodzinowe wciąż się tlą, to postanowiłem raz jeszcze zerknąć na początek swojej radiowej drogi.

Samotność to... będzie w dużej mierze powieleniem zaproponowanych wtedy utworów. Pojawi się jednak kilka znaczących różnic. Przede wszystkim będzie to wydanie audycji pozbawione mojej fizycznej obecności. Tego dnia wyruszam na wyprawę po muzyczne emocje, o których opowiem wam w kolejnej audycji. Dodatkowo sama playlista - z racji większych pokładów czasu - zostanie rozbudowana i uatrakcyjniona o nowe propozycje oscylujące wokół samotności.

To wszystko już od 21.00 w Radiu Aktywnym.